Top Ad unit 810 × 90

 

Plany na sierpień

Lipiec był dla mnie miesiącem niesamowicie spokojnym i leniwym (w dobrym tego słowa znaczeniu). Do tego miłe oderwanie od szarej codzienności w postaci festiwalu Castle Party... Potrzebowałam tego od dłuższego czasu, teraz jednak pora się ogarnąć i powrócić do dawnego rytmu :) Jest parę projektów i pomysłów, które od dawna czekają na realizację. Chcę też zająć się blogiem, zadbać o niego od strony graficznej i częściej pisać. Nareszcie mam na to czas, tak samo jak na codzienne treningi, twórczość artystyczną, spotkania ze znajomymi i czytanie książek just for the joy of it.


Poza tym teraz na poważnie zaczęłam szukać stałej pracy, bo dla własnego komfortu i zdrowia psychicznego chcę jak najszybciej zmienić miejsce zamieszkania.

Mam też mocne postanowienie, by traktować ludzi życzliwie, lecz przede wszystkim z wzajemnością. Olać tych, dla których nic nie znaczę i docenić tych, którym rzeczywiście na mnie zależy. Tak poza tym „z uniesień pozostało mi uniesienie brwi, ze wzruszeń – wzruszenie ramion”...


Z planów stricte fitnessowych, sierpień to przede wszystkim siłowniabieganie. Chcę chodzić regularnie do Pure Jatomi, najlepiej 2-3 razy w tygodniu. A co do biegania, w tym miesiącu chcę przebiec 5 km w czasie krótszym niż 30 minut (na razie mam czasy w granicach 32-33 minut na takim dystansie, biegam w lesie). Chciałabym też zapisać się na jakieś biegi uliczne jeszcze tego lata.

Każdego dnia przeznaczam minimum 30-45 minut na aktywność fizyczną i stopniowo ten czas wydłużam, zatem uzależnienie od endorfin na nowo przybiera na sile :D

Planuję też redukcję. W zasadzie podoba mi się moja sylwetka obecnie, ale chciałabym zgubić trochę tkanki tłuszczowej i przy okazji schudnąć jakieś 5 kg. Od dłuższego czasu ważę ok. 65 kg (171 cm wzrostu), a jeśli chodzi o BF, nie mam pojęcia, pewnie ok. 22-24%, jeśli nie więcej :/ Na dniach chcę zrobić sobie badanie składu ciała na wadze Tanita i powtórzyć za miesiąc, żeby mieć dokładne dane i móc porównać efekty.
Plany na sierpień Recenzja MONIKA na 17:54 Ocena: 5

10 komentarzy:

  1. ah, ta redukcja ;) nie powiedziałabym, że masz 24% fatu, masz bardzo ładny brzuch :)

    siłownia w taki upał to zbawienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie lipiec też dość leniwy :) sierpień zapowiada się bardziej pracowicie... ciekawa jestem jak Ci wyjdzie to ważenie. Mam wagę w domu, która pokazuje niby skład ciała, ale nie wiem czy jej ufać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :-) plany składane przed czytelnikami dają większą motywację do działania :P Powodzenia! Mój plan na sierpień: squaty. Zapraszam na bloga: http://slimmermeanhealthier.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji planów :) ja też zabieram się w sierpniu za ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne plany:) Jak bedziesz zaisyważ się na biegi uliczne podeślij stronkę gdzie teho można szukać i jak znaleść w swoim miescie;p Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) Planuję w ogóle napisać posta na ten temat.

      Usuń
  6. Też mi się wydaje, że z tą ilością BF to przesadziłaś troszkę :) Ja za to planuję rozpocząc trening siłowy i rozglądam się za jakimiś dobrymi hantlami! Może wiesz jakie warto wybrać? :) Zapraszam częściej do siebie <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright Monika © 2012 - 2016
Obsługiwane przez usługę Blogger.