Top Ad unit 810 × 90

 

Proste ćwiczenie łagodzące bóle menstruacyjne

Chcę się z Wami podzielić ćwiczeniem, które znalazłam kilka lat temu w jakiejś gazecie, prawdopodobnie w Shape (było ich więcej, ale jak na złość nie potrafię tego znaleźć...). Ma ono na celu rozluźnienie napięcia mięśni w dolnych partiach brzucha, co sprawdza się zwłaszcza w przypadku bólów menstruacyjnych. Mam nadzieję, że okaże się pomocne, mi w każdym razie zawsze pomaga :)


Połóż się na podłodze, ręce wzdłuż tułowia. Złącz nogi razem, ugnij je pod kątem 90 stopni i unieś, tak aby kolana znajdowały się nad biodrami, a łydki były równolegle do podłogi. Następnie, nie odrywając odcinka lędźwiowego kręgosłupa od maty, powoli zataczaj kolanami koła, na przemian w jedną i w drugą stronę.
Proste ćwiczenie łagodzące bóle menstruacyjne Recenzja MONIKA na 23:10 Ocena: 5

8 komentarzy:

  1. Przy następnej okazji może uda mi się spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała koniecznie wypróbować.
    U mnie sprawdza się też leżenie na plecach z nogami zgiętymi w kolanach i przedudziami leżącymi pod udami - nie wiem, czy dobrze to wytłumaczyłam ;) Dodatkowo pod odcinek lędźwiowy można podłożyć poduszkę, zwinięty kod czy blok do jogi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wypróbuję, bo mam okropnie bolesne miesiączki....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy u mnie się sprawdzi bo mam niesamowicie bolesne miesiączki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wypróbuję przy następnej okazji, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za te propozycje ćwiczeń :) Mi zawsze pomaga joga, tylko trzeba uważać na pozycje głową w dół, bo wczasie okresu są przeciwwskazane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to mi się przyda na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiadomo, każda z nas ma inny próg bólu, ale ból menstruacyjny każda ma porównywalny. W moim przypadku czasem bywa tak, że nawet z łóżka nie potrafię wstać...Jednak te ćwiczenia bd musiała zapamiętać!

    OdpowiedzUsuń

Copyright Monika © 2012 - 2016
Obsługiwane przez usługę Blogger.