Top Ad unit 810 × 90

 

Tygodniowy plan treningowy i nie tylko

Czas upływa mi teraz głównie na wykonywaniu zleceń graficznych i pracy nad projektem dyplomowym... Zabrałam się też w końcu za pisanie teoretycznej pracy magisterskiej. Szalenie trudno jest mi się do tego zmobilizować. Jednak postanowiłam do maja / czerwca poświęcić możliwie jak najwięcej czasu i energii na pracę magisterską, bo to jest w tej chwili najważniejsze, wszystkie inne plany zawodowe mogą na razie poczekać. Myślę, że dobrze by mi zrobiło, gdybym po obronie dostała pracę w jakiejś agencji reklamowej, bo nie chcę ciągle siedzieć w domu, chcę do ludzi ;)

Zrobiłam sobie listę rzeczy, które chcę zrobić w marcu. Wszystkie cele są mierzalne i to motywuje, by zabrać się do roboty.


W zasadzie polubiłam taki tryb życia, jaki prowadzę w chwili obecnej. Mam wolny zawód i studiuję wieczorowo. Sama organizuję sobie czas i to jest w tym wszystkim najlepsze :) Jednak z drugiej strony zaczyna mi doskwierać samotność.

Staram się wypełniać sobie wolny czas ćwiczeniami itd. Wychodząc z domu, gdy wybieram się na uczelnię, do biblioteki albo na zakupy, zabieram ze sobą ciuchy i buty na fitness – tak jest łatwiej. Nie muszę niczego planować. Z tego też względu mój karnet sprawdza się świetnie, bo nie jestem przywiązana do jednego miejsca.

Jeśli chodzi o aktywność fizyczną, to jednak nie brak systematyczności – ja po prostu lubię różnorodność :D

Mój tygodniowy „plan treningowy” na teraz wygląda tak:
- 2x trening cardio – aerobik / zumba / pływanie
- 3-4x trening interwałowy – indoor cycling / „Turbo spalanie” / ZWOW / Ripped in 30 + bieganie
- 1-2x siłownia
- 1 dzień odpoczynku
Tygodniowy plan treningowy i nie tylko Recenzja MONIKA na 02:00 Ocena: 5

7 komentarzy:

  1. ja planów treningowych nie prowadzę, ale chyba zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana powodzenia w treningach ! Trzymam kciuki za ten tydzień ;)

    jaki to jest ten Karnet OK system ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Multikarnet na różne ośrodki sportowo-rekreacyjne. Więcej info -> www.oksystem.pl

      Usuń
  3. Dla mnie Marzec jest również miesiącem postanowień :) świetny plan! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne wrażenie co do Shape. Kupowałam w latach 2009-2012. Napisano chyba już wszystko:) - były już HIIT, Crossy i inne interwały.
    Chyba dla Jillian kupię :) znów, bo ona jest świetna, czytam jej ksiązki i korzystam z porad, a Wy?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również od kiedy wprowadziłam kalendarzyk nie tyle co treningowy a pielęgnacyjny, to lepiej jest z moją systematycznością, więc taki do końca zbędny nie jest:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright Monika © 2012 - 2016
Obsługiwane przez usługę Blogger.