Top Ad unit 810 × 90

 

Nocny trening z Zuzką (ZWOW #53 i ZWOW #52)

Dawno nie ćwiczyłam z Zuzką Light i trochę się za nią stęskniłam. Dzisiaj w nocy zrobiłam najpierw ZWOW #53, Tight Body Workout.

ZWOW #53 – preview:


Rozpiska ćwiczeń:
- Jump Squats – 20x
(przysiady połączone z wyskokiem)
- stretching – świeca, skłon do przodu w pozycji siedzącej, ponownie świeca
- Side Jump Lunge – 2x15
(wypady boczne nóg ze skłonem)
- stretching – rozciąganie nogi w bok
- Cross-legged Push ups – 10x
(pompki z nogami skrzyżowanymi w kostkach, naprzemiennie)
- stretching – nogi w szerokim rozkroku, jedna ręka dotyka podłoża, druga ręka uniesiona wysoko w górę

Jeśli chodzi o tempo, cały czas dotrzymywałam kroku Zuzce. W moim odczuciu ten trening należy do łatwiejszych. Jednak ostatnie ćwiczenie – męskie pompki ze skrzyżowanymi nogami (czyli w zasadzie tak jak na jednej nodze), były nie lada wyzwaniem! Ale to dzięki Zuzce nauczyłam się je w ogóle wykonywać, bo „zmusiła” mnie do robienia męskich pompek, choć dziewczyny nie muszą umieć ich robić. Za to teraz „dziewczyńskie” pompki to dla mnie pikuś – widzę progress i to się liczy! :)

ZWOW #53 – filmik z treningiem:


Później miałam zamiar zabrać się za „Skalpel”, ale po skończeniu tego ZWOW już o tym nie myślałam. Czułam jakiś niedosyt i w tym momencie bez dłuższego namysłu odpaliłam ZWOW #52 :)

ZWOW #52 – preview:


Podtytuł brzmi Lean Body Workout, jest to połączenie treningu siłowego, cardio i rozciągania. Składa się z następujących ćwiczeń, każde z nich wykonujemy w 3 seriach:
- Plank Jump Tuck – 10x
(burpee bez pompki, z uniesieniem nóg podczas wyskoku)
- stretching – skłon do kostek w pozycji siedzącej
- Knee Hug & Leg Lift
(z pozycji leżącej podciągamy nogi i składamy się do nich odrywając górną część tułowia od podłoża, następnie kładziemy się i unosimy nogi do góry jak przy świecy)
- stretching – kładziemy się na brzuchu i unosimy się na wyprostowanych rękach
- 3 Jump Lunges & 3 Knee Tucks – 10x
(3 razy wypad nogi do tyłu z przeskokiem, 3 uniesienia nogi ugiętej w kolanie w kierunku łokcia, zmiana nogi)
- stretching – skłon do przodu w pozycji stojącej
- Pistol Squats – 5x
(przysiady na jednej nodze)
- stretching – nogę, na której stałyśmy odwodzimy daleko do tyłu, ramiona w górę

Sądziłam, że pierwsze ćwiczenie będzie dla mnie najtrudniejsze, ale moje nogi pozytywnie mnie zaskoczyły. Natomiast Pistol Squats to w dalszym ciągu ich killer, nie potrafię jeszcze zejść tak nisko, nad czym bardzo ubolewam.

ZWOW #52 – filmik z treningiem:
Nocny trening z Zuzką (ZWOW #53 i ZWOW #52) Recenzja MONIKA na 03:58 Ocena: 5

11 komentarzy:

  1. Kurcze, muszę w końcu wypróbować tę Zuzkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dzisiejszej nocy ćwiczyłam z Zuzką ;)
    Względem ZWOW #52 mam takie same odczucia - pistol squats zabijają. A #53 może spróbuję dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej mam pytanie ;) Jesli jeszcze nie cwiczylam z ''Zuzka'' ;) to od ktorych treningow najlepiej zaczac po kolei ? z gory dzieki za odp ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ci w tym pomóc ta lista:
      http://litealloy.com/workouts/tags?utf8=%E2%9C%93&search[time]=&commit=Go!&search[tags][]=zwow

      Ja zaczynałam od początkowych ZWOW'ów, ale w końcu robię wyrywkowo :)

      Usuń
    2. baaardzo Ci dziekuje ;)

      Usuń
  4. Ćwiczyłam 53, całkiem przyjemny trening. 52 jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja ciągle sie obawiam tych cwiczen;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w akcji:
    http://ziola-suplementy.blogspot.com/2013/02/zdrowie-w-internecie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie na razie ewa króluje;p;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, wygląda zarazem strasznie i fajnie, czy to ma sens? :) Nie wiem czy podołałabym taki ćwiczeniom, staram się ćwiczyć z Ewką przynajmniej 3 razy w tygodniu, ale jakoś nie do końca wychodzą mi ćwiczenia kiedy muszę za kimś powtarzać :D ..ale nie mówię, że nie spróbuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. No to już jest kontuzyjne jak cholera!Kolana po tym siadają.Mojej siostrze dysk wypadł, zamarła w miejscu- a wysportowana dziewczyna. Nie popieraz ZUZKI
    Mika.

    OdpowiedzUsuń

Copyright Monika © 2012 - 2016
Obsługiwane przez usługę Blogger.