Top Ad unit 810 × 90

 

Zuzka Light – ZWOW #20

Przedwczoraj po ćwiczeniach na ramiona i przysiadach, szukałam sobie jakiegoś treningu na dolne partie ciała ;) Wybór padł na ZWOW#20 Zuzki Light – mimo że chciałam robić jej treningi od początku, skusił mnie opis Butt Workout i to, że ćwiczenia na pierwszy rzut oka nie wydawały mi się trudne...


Cóż, powiem tyle – moje nogi odczuwają to do teraz :) Całość trwa tylko 12 minut, a ćwiczenia nie są aż tak wymagające, ale naprawdę dają popalić mięśniom ud i pośladków. Najmocniej odczułam drugie ćwiczenie – to przeskakiwanie na ugiętych nogach i burpee z pompką. W dodatku dzisiaj przez załatwianie różnych spraw, miałam łącznie ok. 2 godziny szybkiego marszu. Muszę dać nogom trochę odpocząć.

Trening składa się z 4 ćwiczeń:
- Side Jump Lunge – 20x
- Forward-Backward Burpee – 10x
- One Leg Dip Jump – 10x na każdą nogę
- Alternating Double Bridge – 10x
Całość powtarzamy 3 razy.

Filmik z treningiem:

Zuzka Light – ZWOW #20 Recenzja MONIKA na 00:49 Ocena: 5

8 komentarzy:

  1. Ćwiczyłam to, ale ciągle na siebie krzyczałam, że robię to zdecydoanie za wolno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiające, że Zuzka po pierwszych dwóch ćwiczeniach zdycha :D:D
    Lubię ten ZWOW, nie zabija :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wszędzie kuszą tą Zuzką :D Chyba od poniedziałku ją włączę do swoich treningów, ale na razie muszę dokończyć to, co zaplanowałąm na ten tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tyle osób pisze o niej, a ja jeszcze nie spróbowałam xD musze sie w końcu jutro za coś zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mieszkam na śląsku i nie rozumiem czemu nie możesz otworzyć okna :)
    tak najwięcej w talii jestem pełna podziwu dla samej siebie ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. aha ja mieszkam na wsi ;d o ile tak można powiedzieć ;d no w okolicach Gliwic a ty w jakich rejonach ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować, skusiłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright Monika © 2012 - 2016
Obsługiwane przez usługę Blogger.