Top Ad unit 810 × 90

 

Sposoby na... płaski brzuszek


Odpowiednia dieta
- dużo pij (ok. 2 l płynów w ciągu doby, latem nawet 3 l)
- jedz 4-5 posiłków dziennie
- nie zapominaj o śniadaniu
- ostatni posiłek najpóźniej 4 godziny przed snem
- unikaj: słodyczy, słodzonych i gazowanych napojów, alkoholu, soli, tłustego mięsa, białego pieczywa...
- dostarczaj organizmowi odpowiednią dawkę wapnia i błonnika

Zabiegi kosmetyczne
- stosuj kosmetyki ujędrniające, które wygładzą skórę i poprawią jej wygląd
- równie istotny jest masaż, zatem wcieraj kremy kolistymi ruchami, a następnie szczyp skórę palcami
- podczas kąpieli pod prysznicem puszczaj na przemian gorącą i zimną wodę

Ćwiczenia na mięśnie brzucha
- min. 20 minut cardio każdego dnia
- hula-hoop (najlepiej z masażerem)
- aerobiczna „szóstka” Weidera (a6w)
- brzuszki w różnych kombinacjach...




źródło: modeling.pl
Sposoby na... płaski brzuszek Recenzja MONIKA na 23:22 Ocena: 5

11 komentarzy:

  1. Brzuszki nie są na płaski brzuch.
    6 weidera nie jest dla niedoświadczonych osób, bardzo łatwo o kontuzję i uszkodzenie kręgosłupa.
    Hula hop z masażerem to zło wcielone - bardzo łatwo o dyskopatię kręgosłupa.
    ...
    chyba napiszę post na temat brzuszków...
    eh ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK :D

      Ja osobiście nie lubię brzuszków, ewentualnie skośne, z nogą opartą na kolanie. Według mnie o wiele lepiej działa a6w.

      Usuń
  2. Ja lubię robić brzuszki, bo nigdy mnie to jakoś nie męczy. :P Ale kolacji 4h przed snem na co dzień nie jem, zwykle jem 2-max 3 i nie widzę, żeby gdzieś mi coś w brzuchu przybywało. ;) A jadam czasem obiadokolacje, więc całkiem spore posiłki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolacje z 4-3 h przed snem to dawno nieaktualny mit. Można jeść nawet godzinę przed snem. Jednak posiłek powinien być białkowy i nie zawierać węglowodanów. Białko sprzyja termogenezie i tym samych chudnięciu.

      Zapraszam na mój blog:
      http://albertkosmider.blogspot.com/

      Usuń
    2. To dzięki za sprostowanie :)

      Usuń
  3. na pewno wykorzystam waricje z brzuszkami ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zgadzam się - tłuste mięso jest dobre, tłuszcz dietetyczny nie zamienia się na tłuszcz w organizmie i równie dobrze można jeść 3 posiłki dziennie, ale większe, bo metabolizm nadal pracuje tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tłuszcz zawarty w mięsie raczej do "dietetycznych" nie należy... Raczej zastąpiłabym tłuste mięso tłustymi rybami :)

      Usuń
    2. jeu - tłuszcze są różne - nasycone, jednonienasycone, wielonienasycone, trans - każdy tłuszcz czym innym się charakteryzuje i nie można jedna miarą mierzyć każdych kwasów tłuszczowych. Tłuszcz mięsny jest tłuszczem nasyconym który powoduje podwyższanie LDL i zmniejszanie HDL, więc powiedzmy sobie szczerze jest trochę do kitu :) najgorszy jest trans.

      Zapraszam akurat w końcówce jest o tłuszczach
      http://albertkosmider.blogspot.com/2012/01/o-podstawowych-makroelementach-biaku.html

      Usuń
  5. Crunch - dodatkowo na mięśnie brzucha: http://www.jestemfit.pl/artykuly/trening/crunch-kilka-minut-dla-plaskiego-brzucha super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaski brzuch wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright Monika © 2012 - 2016
Obsługiwane przez usługę Blogger.