Top Ad unit 810 × 90

 

Podsumowanie tygodnia (1)


poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota niedziela
zdrowy kręgosłup – 1h płaski brzuch... – 1h
pilates – 1h
płaski brzuch... – 1h zumba – 1h
skakanka – 295x bieganie – 12 min skakanka – 407x rower – 40 min bieganie – 13 min skakanka – 334x
a6w – 6 dzień a6w – 7 dzień a6w – 8 dzień a6w – 9 dzień a6w – 10 dzień a6w – 11 dzień

Waga utrzymuje się na tym samym poziomie, więc jest OK. Natomiast wymiary minimalnie się zmniejszyły, co bardzo mnie cieszy. Staram się jeść coraz więcej, ale na razie są to 3, góra 4 posiłki dziennie.

Na razie wykorzystuję karnet na fitness. W przyszłym tygodniu chcę spróbować rowerków (indoor cycling) – wiem, że to jest niezły hardcore, ale mam nadzieję, że jakoś dam radę ;)

Jeśli chodzi o bieganie, biegałam tylko dwa razy, ale za to już jest coraz lepiej z moją kondycją, uczę się pracować nad oddechem.

Tak na marginesie, kilka dni temu zaczęłam używać aplikacji endomondo, którą od początku miałam w telefonie, ale nie miałam zielonego pojęcia, do czego to służy (ba, nie potrafiłam nawet dobrze wymówić tej dziwnej nazwy). Na razie testowałam ją w jeździe na rowerze, chodzeniu i bieganiu. Jak dla mnie fajna i motywująca rzecz, zwłaszcza jeśli chodzi o bieganie.

Podsumowanie tygodnia (1) Recenzja MONIKA na 23:31 Ocena: 5

5 komentarzy:

  1. czekam na szczegóły wyzwania ;)
    a co do podsumowania tygodnia, gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się do gratulacji :) No, i czekam na szczegóły wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś mi powiedzieć w jakim programie robiłaś tabelkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. W żadnym :) Napisałam ją w HTML-u.

    OdpowiedzUsuń

Copyright Monika © 2012 - 2016
Obsługiwane przez usługę Blogger.