Top Ad unit 810 × 90

 

Moje cele i założenia

Aktualna waga: 55,7 kg
Wzrost: 171 cm
BMI: 19

Wymiary:
biust: 89 cm
talia: 66 cm
biodra: 91 cm
udo: 51 cm
łydka: 35,5 cm
biceps: 23 cm

Zawartość tłuszczu w organizmie: 19%

W chwili obecnej nie zależy mi na tym, by schudnąć (schudłam ok. 20 kg). Chcę natomiast ujędrnić ciało, popracować nad jego kształtami, o ile to możliwe. Ale przede wszystkim chcę prowadzić aktywny tryb życia i zdrowo się odżywiać :)

Jestem bardzo zadowolona na przykład ze swoich nóg, które udało mi się wysmuklić i trochę wymodelować. Lubię też swoje obecne proporcje, to, że z „gruszki” stałam się „klepsydrą”. Muszę jednak popracować nad swoim brzuszkiem – pozbycie się tłuszczyku z tego miejsca i zmniejszenie obwodu w talii będzie zatem pewnie jednym z głównych celów. Poza tym zależy mi oczywiście na poprawieniu kondycji.

Tak jak pisałam, chciałabym ujędrnić ciało, ale nie lubię ćwiczeń siłowych. Będę musiała przełamać w sobie tę niechęć do siłowni, albo znaleźć jakieś alternatywne rozwiązanie ;) Uwielbiam za to wszelkie grupowe zajęcia fitness przy muzyce – aerobik, zumbę... ♥ Poza tym jeżdżę na rowerze, od czasu do czasu chodzę na basen, zaczynam biegać, staram się ćwiczyć w domu.

Moja dieta nie jest być może zdrowa i godna naśladowania (jest raczej wysokobiałkowa, ale z drugiej strony jest w niej też dużo błonnika), ale u mnie się sprawdza, bo dobrze się na niej czuję – nie jestem głodna, utrzymuję wagę i mam dużo energii :)

Moje cele i założenia Recenzja MONIKA na 15:05 Ocena: 5

12 komentarzy:

  1. Z aktywności prowadzonej w plenerze polecam bieganie :)ma dużo zalet. A w domu - joga. Świetnie rozciąga mięśnie i daje ukojenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. mamy praktycznie identyczne wymiary! różni nas jedynie centymetr w dwóch tu i owdzie :). jak zmierzyć procent tłuszczu w organizmie? masz jakiś patent, czy....?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam konto na vitalia.pl - tam wprowadza się swoje pomiary i przy okazji jest przeliczanie % tłuszczu, tak że ja z tego korzystam :)

      Ale na necie powinnaś bez problemu znaleźć jakiś kalkulator do tego.

      Usuń
  3. Jejku! Jak ja Ci zazdroszczę wagi :(

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) gratuluję. słuchaj, na swoim blogu dodałam niedawno zakładkę sylwetki healthy-sport-life o dziewczynach którym udało się pokonać walkę z kilogramami. Jeśli wyraziłabyś zgodę odpowiedzieć na kilka pytań i przesłać zdjęcia before&after z chęcią umieściłabym Ciebie w jednej z notek. co o tym myślisz? pozdrawiam serdecznie. www.healthysportlife.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie, z tym że miałam zaburzenia odżywiania, więc wątpię czy się nadaję ;)))

      Usuń
    2. ale teraz chyba już nie masz, prawda? Twój blog raczej o tym nie pisze ;-)

      www.healthysportlife.pl

      Usuń
  5. 20kg już zrzucone! - jak tak łatwo robisz postępy w poprawie swojego ciała to chyba już pewne że założenia spełnisz z łatwością:). powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, dla mnie o wiele większym sukcesem jest utrzymanie wagi (być może też z tego względu, że nie schudłam zdrowo) ;)

      Usuń
  6. mamy bardzo podobne wymiary widzę:) ogólnie zauważyłam, że mamy wiele wspólnego,bo też kiedyś miałam okres, w którym ważyłam duuuużo więcej:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright Monika © 2012 - 2016
Obsługiwane przez usługę Blogger.